Tuesday, December 7, 2010

mana you?

aku berada dalam bilik, menunggu.
menunggu kepulangan kau.
aku bukan takda kerja lain. trust me, i have lotssss
aku rasa mama dah betul-betul marah.sebab aku tak buat habuk pun apa yang dia suruh.
aku takda semangat. badan lesu tak bermayalah. ahh macam-macam alasan aku ni. aku mmg pemalas.
tapi yang aku tak fahamnya, kadang-kadang aku rajin sangat. mama tak bukak mulut lagi aku dah beres. semangat apa yang aku dapat masa tu?
alah, mama ni kalau aku buat kerja rumah pun bukan dia perasan sebab aku buat masa semua orang tiada di rumah. masa rumah sunyi sepi. masa itulah aku buat kerja.
tapi dalam tanggapan aku, aku rasa abah saja yang perasan apa yang aku buat. sebab itulah dia menghargai aku.

oh, aku bukan nak bercerita tentang ni sebenarnya. tapi benda ni lah yang duk terpekik pekik dekat telinga aku sampai aku pun tak tenang. ini yang bermain dikepala aku sekarang.

mana you sayang? rindu sangat ni. lama saya tunggu khabar berita. ceritalah tentang percutian u. bercakaplah dengan saya.. ;(
tak, saya tak menangis. tapi sedih la. tapi i sabar okay. i menunggu berita u dengan sabar ;)

No comments:

Post a Comment