Wednesday, November 17, 2010

satu-satunya penduduk kampung yang dibenci

bila aku geram je aku terasa nak post dekat blog ni.
saya tujukan message ini kepada org kampung kwsn aku.

kau orang kampung berotak paling sempit aku pernah jumpa. hasrat dengki kau tinggi sehinggakan membalas dendam. dendam yang kononnya kami ini mengasingkan orang-orang kampung yang kurang berkemampuan. kami lakukan apa yang kauorang semua tidak lakukan. kami menyelesaikan masalah kawasan yang sukar dimajukan. selama ini kami pandang tinggi terhadap keamanan yang kauorang cipta. tetapi, perbuatan pengkhianat kau ini menjatuhkan kehormatan kau kepada kosong.
andainya perbuatan kau berlaku depan mata aku, lingkuplah kau selamanya. kata akhir aku, wahai remaja-remaja dan kepala segala perbuatan jahat ini, CELAKA KAU.

No comments:

Post a Comment