Tuesday, February 1, 2011

seronok tengok kebahagian orang lain. dah tu, tolong orang lain kejar kebahagiaan pulak tu. sibuk betul saya ni :b tapi kita ni apa cerita ya?
seronok betul layan bestie saya tp tak seronok bila dengan orang istimewa saya. kenapa tak seronok? bukannya berpisah like 'its over' tapi tak seronoklah bila msg pun tak tahu nak kata apa, saya ni pulak cepat sangat touching. saya rasa orang istimewa tu pun banyak touching juga.

kadang-kadang, saya pun tak tahu kenapa kita bertindak macam ni. apa masalahnya? mungkin ada yang tidak puas hati dalam diri masing-masing. kami ni dalam proses nak buat perubahan. jadi, konflik tu berganda ganda pulak. mula-mula memang setuju tapi bila get in through the plan, rasa susah yang amat. Ya Allah, bantulah aku. aku berkorban ke arah Mu.

you, i nak cakap dengan u. tapi masa tak mengizikan. lansung tiada kelapangan untuk kita berdua cakap dari hati ke hati. tolong bagitahu i apa yang u nak. tapi i cuma nak dengar apa yang baik untuk kita. i taknak dengar yang mengarut mengarut tu. u faham kan apa maksud i. walaupun i gelak ketawa dengan bestie i, i tak lupakan u. i selalu terfikir, apa yang u sedang buat ya?, ada u fikirkan i harini?
oh man, hanya tuhan yang tahu betapa i rindu u sekarang ni =(

No comments:

Post a Comment