Saturday, April 16, 2011

Bila aku berlalu tinggalkan kau, aku toleh belakang. Kau tak beralih dari tmpt kau. Aku teruskan tujuan aku, dan toleh ke belakang lagi. Tiga kali aku ulang perkara yang sama. Kau tak kejar-kejar aku juga.
Oh rupanya aku baru sedar, aku lupa yang kau telah tinggalkan aku awal-awal lagi.

Harini aku berterus terang. Sebab aku berpeluang. Kau bagi aku peluang dan betul-betul dengar aku bersuara. Perkara ni sangat kecil. Tp paling besar untuk aku.
'Mimpi aku mlm td realisasikan harapan aku' -hanya sesetengah orang yang faham
U, tq sebab mendengar dan menaikkan semangat i masa u menegur i ptg td. U buat i tersenyum walaupun sekejap.

Sbnrnya kan u, ptg td i tak main softball tp i warm up baling and tangkap bola shja. Ini sbb i nmpk u keluar masuk sekolah dari padang. After that i terus nk cari u dalam sekolah. I main softball pun dah jadi 'tah pape',buat apa lagi i main. So i pun pergi cari u dalam sekolah :)


Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment