Wednesday, April 6, 2011

rindusamalu

hari-hari stay sampai pukul 6.30 ptg memang seronok cerita dia. ini semua gara-gara softball tapi saya suka main softball :D saya ni berbeza antara kawan-kawan saya. kalau antara tidur dan bersukan, saya pilih bersukan. hehe. kawan-kawan saya yang lain tu dah sah sah pilih tidur !
oh and, saya telah dipilih pemain softball sekolah kehkeh mestilah seronok. dah belajar skill2, tang tang tak dapat memang kecewa so saya bersyukur dipilih. main takdalah hebat mana tapi nak menang tu teringinlah jugak so kenalah practise sampai hebat ya dak?

semalam hari lahir seorang daripada kekasih kekasih saya. kasi prank sama lu memang kau kau hahaha lawak betul-lah. baran kau ni tahap gajah ! habis semua kau sembur dekat aku tp dont worry aku ni kan penyabar khrkhrkhr
SELAMAT HARI JADI !

okay saya kena basuh baju sukan nak pakai esok, nak cari bahan ulbs ! gila baru teringat and nak buat homework
okay bye

No comments:

Post a Comment