Wednesday, April 27, 2011

Tak sangka kali ni memang u buat apa yang u cakap dkt i. Memang betul betul terjadi. Msg u yang panjang dan betul2 menyentuh perasaan i dan ayat terakhir u, 'ini last dari i, take care'. Kali ni memang betul betul u maksudkan itu yang kali terakhir. Sudah sebulan ya. Sebulan.

Akhir-akhir ni, aku rasa aku lain sangat. Aku hipokrit. Aku bertopengkan senyum dan gelak tawa dengan teman-teman aku depan kau seperti aku tiada masalah tanpa kau. Bila bertembung dengan kau, aku berpura seperti tidak nampak kau & kau juga buat perkara yang sama dengan aku, aku tahu. Aku tidak tahu sampai bila aku bertopeng. Aku makin lemas dengan topeng aku. Aku hampir tumpas.

Saya perlu awak. Awak tak faham ke saya perlu awak? :'(
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment