Thursday, April 21, 2011

semalam dam kelmarin

Harini saya tak pergi sekolah and kawan saya beng pun tak pergi sekolah. Sorry alia tinggal sorang2 dalam kelas hehe. Or alia pun tak datang sebab penat semalam kita pergi lawan teater dekat ampang? Saya pun tak tahu lahhh. Saya tak datang sekolah sebab demam. Tekak pun pedih. Harini ada subject chemistry and kena buat ulbs. Saya tak sedia lagi untuk pergi ke sekolah sebab semalam penat and tak sempat buat apa apa persediaan. Jadi saya menggedik lagi demam taknak pergi sekolah hehehe
Yesterday was a nice day. Yelah, satu bas kawan kita ye dak? Memang tak gegar lah bas kan hahaha. But ada dua orang form 4 yang ikut sekali sebab diaorang pelakon. Saya sekadar prop je tapi best and tak perlu lah nak menghafal skrip semua and saya pun takda bakat macam kawan saya, najwa. Perlawanan teater peringkat hulu langat antara sekolah sekolah itu diadakan di mpaj (ampang). Satu pengalaman baru sebab dapat pergi backstage and dapat taklimat cara membuat lakonan yang betul. Seluruh scene teater sekolah kami saya rakam. Saya akan post video itu secepat yang mungkin. Saya juga akan post gambar gambar semasa di mpaj.

Oh satu berita saya nak sampaikan, sejak dua minggu lalu, practise softball semakin kerap sampai sehari dua kali. Saya jadi 2nd base and 1st batter. Keputusannya, pada hari selasa iaitu perlawanan mssd peringkat hulu langat softball, sekolah kita menang tempat ke tiga bersama ! Hehe tak sangka kan? Yang kelakarnya, pemain yang sebelum ni tak dapat bat, tiba2 bat dengan baik semasa perlawanan. Saya sangat bangga sebab practise smpai terpaksa skip kelas selama ini tidak sia sia. Lagi2 kami baru mengenali softball 2bulan yg lalu. Softball bukan senang nak faham. Perlukan practise berminggu minggu untuk memahami permainan sahaja. Nak jadi pro tu entah sebulan lagi agaknya. Cikgu Awaluddin dan coach sampingan (bekas pemain form 5 last year), amal and aniq pun bangga dengan kitaorang :) nanti saya post gambar gambarnya.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment