Wednesday, April 20, 2011

sekali lagi wey, sekali lagi.

Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr haha tak tahu nak cakap apa.
Harini, emosi aku gembira sedih semua campur aduk. Nasib baiklah ada orang layan emosi aku. Tq ali aqil, i know u care ;) sorry i gedik lebih, i rasa loser gila and i tak patutlah gedik dgn u.
Oh, emosi aku yang paling kuat ialah, aku paling menyampah tengok stranger rapat dengan kawan seangkatan aku lepastu berlagak macam dah geng. Boleh jalanlah dik oiii.
Aku rasa kau mempergunakan seorang kawan aku ni. Walaupun kawan aku ni agak gedik kalau ada perempuan layan dia, aku anggap kau mempergunakan dia. Aku dapat nilai cara kau berinteraksi dengan semua. Memang niat kau nak mempergunakan orang. Kau tak perlu ambil perhatian kami lagi, urusan kita selesai ya. Oh one more thing, kau dekat dgn kawan aku takpa lagi. Tapi kali ni kau dekat dengan orang yang aku paling dekat. Sekali lagi aku nampak, memang aku panggang kau wey, sumpah. Nasib baik aku ni bukan batu api yang panas menggelegak. Kalau tak, masak kau.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment